.
.


لینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفند< تازه های فنّاوری < عکس .......... و آدرس hess.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 63487
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1




مادرن وارفر 3 

کنفرانس E3 2011 مایکروسافت ساعت 9 و نیم صبح به وقت محلی سانفرانسیسکو آغاز شد. مایکروسافت برنامه خود را با قدرت آغاز کرد. اولین نمایش این شرکت در E3 پخش دمویی از بازی مطرح مادرن وارفر 3 بود. در این دمو، حدود 15 دقیقه از گیم پلی مادرن وارفر 3 به نمایش درآمد. در این دمو قسمت‌هایی از مرحله نیویورک به تصویر کشیده شد که در آن نیروهای روسی به این شهر حمله کرده‌اند و آمریکایی‌ها از خاک خود دفاع می‌کنند.

در ادامه دموی مادرن وارفر 3 مرحله دیگری به نمایش درآمد که طی آن یک غواص در کانال‌های آب زیرزمینی نیویورک شنا می‌کند و وقتی خود را به سطح آب می‌رساند با خرابه‌های منهتن رو به رو می‌شود که دود و آتش همه جای آن را فرا گرفته است. نکته جالب اینکه هنگام نمایش دموی زنده مادرن وارفر در کنفرانس مایکروسافت، کنترلر ایکس باکس 360 خاموش شد و حاضران 30 ثانیه‌ای معطل شدند تا بازیکن روی صحنه کنترلر را دوباره روشن کند!

پس از پایان دمو، نماینده دو استودیوی Sledgehammer Games و Infinity Ward که به طور مشترک ساخت مادرن وارفر 3 را برعهده دارند روی صحنه آمدند و به خاطر رقم زدن موفق‌ترین سال تاریخ ایکس باکس در سال 2010 از طرفداران تشکر کردند.

 لارا كرافتي جوان و متفاوت 

Tomb Raider جدید، برنامه بعدی کنفرانس مایکروسافت بود. در دمویی که از قسمت جدید این بازی به نمایش درآمد حاضران با لارا کرافت جوان و متفاوتی آشنا شدند. این لارا کرافت 21 سال بیشتر نداشت و چهره جدیدی نسبت به لارای قدیمی به خود گرفته بود. بازی‌های ماجراجویی بزرگی مثل Uncharted مدیون سری «توم ریدر» هستند، اما Uncharted آنقدر موفق و پرطرفدار بوده است که به نظر می‌رسد حالا ورق برگشته و این لارا کرافت است که سعی می‌کند از ناتان دریک تقلید کند و به روزهای اوج برگردد. Tomb Raider جدید پاییز سال بعد منتشر می‌شود. در ادامه برنامه نوبت به پیتر مور، مدیر ارشد سابق بخش ایکس باکس 360 و رییس کنونی EA Sports رسید. مور فاش کرد که چهار بازی Madden NFL، Tiger Woods PGA Tour، فیفا و یک عنوان دیگر از دوربین کینکت پشتیبانی خواهند کرد. البته هنوز معلوم نیست کینکت در یک بازی پیچیده مثل فیفا دقیقا از چه حرکات و تکنیک‌هایی پشتیبانی می‌کند.

 مس افکت 3

این بازی پیش‌تر رونمایی شده بود و نمایش آن در E3 اتفاق غافلگیرکننده‌ای به حساب نمی‌آمد، اما خبر داغ مس افکت 3 در E3 امسال پشتیبانی این بازی از کینکت بود. یکی از مدیران استودیوی BioWare روی صحنه حاضر شد و به چگونگی به کارگیری کینکت در مس افکت 3 اشاره کرد و گفت: هنگام مبارزه، بازیکنان می‌توانند به صورت صوتی به هم تیمی‌های خود فرمان حرکت، حمله، عقب گرد و دستوراتی از این قبیل بدهند.

ایو گیلمو، مدیر استودیوی یوبی سافت هم روی صحنه رفت و با نمایش دموی اکشنی از بازیGhost Recon: Future Soldier از پشتیبانی این بازی از کینکت خبر داد. ظاهرا یوبی سافت برای کینکت برنامه‌های زیادی دارد. گیلمو اعلام کرد بازیکنان با حرکت دست خود در هوا مثل فیلم «گزارش اقلیت» تام کروز می‌توانند سلاحی با شکل دلخواه خود خلق کنند. بازیکنان همچنین قادر خواهند بود با فرمان‌های صوتی سلاح‌شان را برای موقعیت‌های مختلف نبرد آماده کنند. مثلا وقتی بگویید Optimize، سلاح شما خود به خود برای نبرد در فضاهای بسته آماده می‌شود. گیلمو وعده داد بازی‌‌های بعدی سری Tom Clancy به شکل‌های گوناگون از کینکت بهره خواهند برد.

 ویژگی های جدید کینکت

در ادامه نماینده مایکروسافت روی صحنه حاضر شد و به معرفی ویژگی‌های جدید کینکت مثل رابط کاربری به روز شده و فرمان‌های صوتی این فناوری پرداخت.

وي اعلام کرد: یوتیوب و بینگ جزو سرویس‌های جدید شبکه آنلاین Xbox Live خواهند بود و بازیکنان می‌توانند با بیان عبارت «ایکس باکس بینگ . . .» و آوردن کلمه یا عبارت مورد نظر خود برای جست و جو، با فرمان صوتی به جست و جو در بینگ بپردازند.

در ادامه فیل اسپنسر، رییس Microsoft Game Studios روی صحنه رفت و اعلام کرد: این واحد که مسوول ساخت بازی‌های اختصاصی پلات‌فورم‌های مایکروسافت است به Microsoft Studios تغییر نام داده است.

 گرز اف وار 3

نمایش Gears of War 3 به کنفرانس معمولی مایکروسافت جان تازه‌ای بخشید. این بازی که 20 سپتامبر امسال منتشر می‌شود پیش‌تر رونمایی شده بود، اما مایکروسافت قسمت‌هایی از گیم پلی این بازی را برای اولین بار در E3 به نمایش درآورد. در دموی GoW3 مارکوس فینیکس و یارانش با یک هیولای دریایی عظیم‌الجثه مبارزه می‌کنند. گنجاندن غول‌های سر به فلک کشیده روندی است که در بازی‌های اکشن جدید مثل Resistance بیشتر و بیشتر شاهد آن بوده‌ایم و «گیرز آو وار» هم از این قاعده مستثنا نیست.

استودیوی Crytek، سازنده سری مطرح کرایسیس در این کنفرانس از بازی جدید خود به نام Ryse رونمایی کرد. این بازی اکشن و پر زد و خورد که در دوره روم باستان جریان دارد از کینکت پشتیبانی می‌کند. ظاهرا محور داستان Rye سقوط امپراتوری پرقدرت روم باستان است. دمویی که از این بازی به نمایش درآمد نشان داد بازیکنان با استفاده از حرکات دست و پا به مبارزه تن به تن می‌پردازند. هنوز تاریخی برای انتشار Ryse اعلام نشده است.

سالگرد هیلو

نسخه HD و بازسازی شدهHalo: Combat Evolved که اولین قسمت از سه گانه هیلو است خبر داغ کنفرانس مایکروسافت در E3 2011 بود. مایکروسافت اعلام کرد هیلو 1 که سال 2001 منتشر شده بود با موتور گرافیکی Halo Reach بازسازی می‌شود. نسخه به روز شده این بازی از حالت Co-op و 7 نقشه کلاسیک در حالت مولتی پلیر برخوردار خواهد بود. فورزا موتوراسپورت 4 که قرار است از کینکت پشتیبانی کند دیگر عنوان اختصاصی داغ مایکروسافت بود. به گفته سازندگان فورزا، فرمان های صوتی و حرکات سر بازیکنان در کنترل این بازی نقش مهمی خواهد داشت. همچنین اتومبیل‌های بیش از 80 خودروساز بزرگ جهان در فورزا موتوراسپورت 4 گنجانده شده است. این بازی در حالت مولتی پلیر از 16 بازیکن همزمان پشتیبانی می‌کند. با وجود امیدواری مایکروسافت به ترکیب موفقیت آمیز فورزا و کینکت، بسیاری از کاربران در کامنت‌های خود در سایت‌های مختلف بیان کرده بودند که نبود کنترلر فیزیکی در نهایت محدودیت‌هایی را برای انجام این بازی بدون کنترلر ایجاد خواهد کرد.

پیتر مولینکس، یکی از بازی سازان مطرح دنیا و خالق سری Fable برای نمایش بازی Fable: The Journey روی صحنه آمد و گفت: این بازی هم از کینکت پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند با فرمان‌های صوتی یا حرکات دست، جادو و جنبل کنند و ورد بخوانند.

Minecraft جزو بازی‌های پرشمار دیگری است که مایکروسافت از عرضه آن برای ایکس باکس 360 خبر داد. این بازی زمستان امسال منتشر می‌شود و از کینکت پشتیبانی خواهد کرد.

Kinect Disneyland Adventures بازی اختصاصی جدید کینکت است. بازیکنان در این بازی به صورت مجازی به شهربازی بزرگ دیزنی پا می‌گذارند و با کینکت به انجام بازی‌های مختلف می‌پردازند.

بزرگ‌ترین بازی کینکتی مایکروسافت در E3 امسال «استار وارز کینکت» بود که با به نمایش درآمدن تریلر آن صدای جیغ و صوت طرفداران حاضر در سالن بلند شد. در دموی زنده این بازی نشان داده شد که بازیکنان با گفتن فرمان Light Saber on و Light Saber off می توانند شمشیر لیزری معروف جنگ ستارگان را روشن و خاموش کنند.

 رونمايي از Kinect Fun Labs

در ادامه کنفرانس «کودو سونادا» روی صحنه رفت و از سرویس Kinect Fun Labs رونمایی کرد. این سرویس در آینده به دشبورد ایکس باکس 360 اضافه خواهد شد و به بازیکنان امکان می‌دهد بازی‌های مخصوص کینکت را از آن دانلود کنند. Kinect Fun Labs سرویسی شبیه App Store برای برنامه‌های موبایلی اپل است و به سازندگان مستقل امکان می‌دهد برنامه‌های کینکتی خود را برای فروش روی این سرویس قرار دهند. یکی از برنامه‌های جالب موجود در این سرویس Kinect Me است. این برنامه سر تا پای بازیکنان را اسکن كرده و بلافاصله آواتاری شبیه به خود آنها را خلق می‌کند. Kinect Finger Tracking بازی جالب دیگری مخصوص کینکت است. نماینده مایکروسافت روی صحنه انگشت خود را روی هوا تکان داد و بلافاصله در صفحه تلویزیون تصاویر سه بعدی کشیده شد. مایکروسافت از قسمت جدید بازی‌های ورزشی کینکتی با عنوان Kinect Sports Season 2 هم رونمایی کرد. این بسته شامل شش بازی اسکی، بیسبال، گلف، دارت، تنیس و فوتبال است که پاییز امسال منتشر می‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین خبرهای مایکروسافت در E 3 امسال رونمایی از سرویس Live TV بود. مایکروسافت قصد دارد برنامه های بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی را از طریق Xbox Live به دست بازیکنان برساند.

مایکروسافت داغ‌ترین خبر خود را این‌گونه در پایان کنفرانس رو کرد: «آغاز سه‌گانه‌ای جدید: هیلو 4؛ فصل تعطیلات 2012» البته هیلو 4 چندان هم غافلگیرکننده نبود، چون وب سایت ایکس باکس چند ساعت قبل از برگزاری کنفرانس مایکروسافت در E3 به اشتباه از انتشار هیلو 4 خبر داده بود.

                                 نظرتونو حداقل بدین
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:,  توسط حامد و شهاب 




درباره من
 دسته بندی